Norādiet savus kontaktdatus
Mēs ar jums sazināsimies, konsultēsim par biznesa procesiem un piemeklēsim efektīvāko risinājumu
Pievienojiet tehniskā uzdevuma failu

ITIL Service Desk ātri un saprotami ar Jira Service Desk

Integrācija ar uzraudzības un izstrādes sistēmām

Apkalpošanas. incidentu un problēmu risināšanas pieprasījumu un aktīvu pārvalde

PinkVERIFY sertificēts

Palīdzam sakārtot IT atbalsta darbu

Ilga detaļu noskaidrošana

Lai saīsinātu pieprasījuma apstrādes laiku, sagatavojiet pieteikuma veidlapu, kas palīdzēs iegūt visu nepieciešamo informāciju tūlītējai pieprasījuma izpildei.

Lietotājs neuzticas Service Desk darbiniekiem

Minimizējiet zvanu un personisko ziņojumu daudzumu darbiniekiem. Lietotāji varēs sekot pieteikuma aktuālajam statusam pakalpojumu portālā un jau iepriekš sapratīs, ko un kad sagaidīt.

Vāja saikne ar izstrādātājiem

Apvienojiet pakalpojumu dienestus vienā servisā un radiet lietotājam iespēju vienuviet saņemt visus korporatīvos pakalpojumus. Integrējiet Jira Service Desk ar uzraudzības sistēmu un uzdevumu piltuvi, lai paātrinātu problēmu risināšanu.

Pārbaudīta pieeja mūsdienīgiem IT darbiniekiem

Lietotāju pieprasījumi automātiski tiek maršrutēti un priorizēti, jūs vienmēr zināt, kas jāizdara tieši šobrīd.
Pakalpojumu pieeja paredz to, ka atbalsta darbinieki vispirms domā par apkalpošanas caurredzamību no lietotāja viedokļa. Ar Jira Service Desk tas izdodas pats no sevis.

Ērtības lietotājam ir vissvarīgākās

Sistēma parādīs instrukciju, kā patstāvīgi novērst problēmu, kad tiks izveidots pieprasījums, bet apkalpošanas dienesta darbinieki parādīs ierakstus par līdzīgām situācijām un to risinājumu.

Instrukcijas tur, kur tas tiešām ir nepieciešams

Viennozīmīga uzdevumu rinda palīdzēs koncentrēties

Stabila augstākā līmeņa kvalitāte

Statusa pārredzamība

Darbinieki nodarbojas ar problēmas risināšanu, nevis informēšanu par pieteikuma statusu vai tā izpildes termiņiem.

Regulāro uzdevumu automatizācija

Jūs patstāvīgi varēsiet vienkāršot savu ikdienas darbu bez koda rakstīšanas nepieciešamības.

Integrācija ar uzraudzību

Uzziniet par sistēmas nepieejamību pirms lietotāja pieprasījuma saņemšanas.

Viegla mērogošana

Tūkstošiem paplašinājumu palīdzēs attīstīt Service Desk kopā ar uzņēmuma izaugsmi.

Automātiska saskaņošana

Nav jādomā par to, ar ko jāsaskaņo pieejas vai izmaiņu pieprasījums, sistēma automātiski to nosūtīs pareizajiem dalībniekiem.

Sertificēts rīks

Jira Service Desk ir PinkVERIFY sertificēts daudziem ITILprocesiem

Novērsiet lietotāja problēmas ātri un viegli

Novērsiet lietotāja problēmas ātri un viegli

Kontakti
+371 26 009 565
info@toolstrek.lv
Pļavnieku iela 2D, Rīga, Latvija
Kontakti
+371 26 009 565
info@toolstrek.lv
Pļavnieku iela 2D, Rīga, Latvija
Made on
Tilda