Lai saņemtu izziņu vai uzdotu jautājumu, jāzina, kurš darbinieks par to ir atbildīgs. Ar Jira Service Management tādas nepieciešamības nav, HRpakalpojumu sniegšanas vieta jau iepriekš ir zināma.
Ir grūti uzturēt saziņu starp saistītajām struktūrvienībām
Rīt būs jauns darbinieks, bet administrācija neatbild uz darba vietas sagatavošanas pieprasījumu? Izveidojiet procesu, kurā katrs dalībnieks saprot savu atbildību un atgriezeniskās saites termiņus.
Grūti izsekot HRdarbinieku noslodzei un uzdevumu statusam
Tagad jūs vienmēr varat novērtēt katra HRdarbinieka noslodzi un nepieciešamības gadījumā pārdalīt uzdevumus.
Ērta darba vide ir efektīva darba ķīla
Izveidojiet automātisko uzdevumu priorizēšanu saskaņā ar tiešām svarīgiem kritērijiem. Netērējiet laiku uzdevumiem ar lielu izpildes termiņu, ja ir steidzamāki uzdevumi.
Ar vienkārši uzstādāmiem automatizācijas rīkiem vairs nevajadzēs tērēt laiku un spēkus vienveidīgu vēstuļu rakstīšanai, atbildēm un vienādiem jautājumiem vai pieprasījumu izveidošanu saistītajās struktūrvienībās.
Rutīnas operāciju automatizācija ekonomē laiku
Apkopojiet atgriezenisko saiti no darbiniekiem un atskaites par HRdienesta solījumu ievērošanu. Tas palīdzēs izveidot komfortablu vidi, kurā tiek novērtēts katra uzņēmuma locekļa viedoklis.
Atgriezeniskā saite padara procesus efektīvākus
Viennozīmīga priorizēšana palīdz koncentrēties uz svarīgāko
Mēs ņēmām vērā visu, lai HRuzdevumus padarītu vienkāršus
Viens logs
Visi pakalpojumi, kas darbiniekam ir svarīgi, atrodas vienā vietā.
Informēšana par svarīgāko
Ar paziņojumu sistēmu jūs zināsiet visu, kam jāpievērš uzmanība.
Laika ekonomija
Visa informācija pieprasījuma izpildīšanai ir ātri pieejama.
Sekmju kontrole
Jūs redzēsiet, kurš efektīvi tiek galā ar uzdevumiem, bet kurš kavē darba procesu.
Pakalpojumu caurredzamība
Darbinieks zina, kad sagaidīt atgriezenisko saiti.
Efektīva saziņa
Piešķiriet uzdevumus, mainiet izpildītājus un apkopojiet atgriezenisko saiti.