Norādiet savus kontaktdatus
Mēs ar jums sazināsimies, konsultēsim par biznesa procesiem un piemeklēsim efektīvāko risinājumu
Pievienojiet tehniskā uzdevuma failu
Mēs apkopojām īsas atbildes un izplatītākajiem jautājumiem par Atlassianproduktiem un mūsu darbu. Ievietojām arī juridiskos dokumentus, uz kuriem balstās mūsu darbība un licenču pārdošana Atlassianproduktiem Krievijā.

Uzziniet visu par Atlassianproduktu īpašībām un “Toolstrek” darbību

Jautājumi un atbildes
Ko nozīmē “Atlassian” partnera statuss?
“Atlassian” partneri ir uzņēmumi, kas sniedz konsultācijas, pārdošanas un tehniskos pakalpojumus par “Atlassian” produktu ieviešanu. Partneru programmām ir līmeņi, ko nosaka zināšanu un darba pieredzes daudzums ar “Atlassian” produktiem.

Uzņēmumam “Toolstrek” ir plaša kompetence un liela pieredze darbā ar “Atlassian” produktiem, un tas ir “Atlassian” Platinum Solution Partner. Ar oficiālu partnera vienošanos starp uzņēmumu “Atlassian” un uzņēmumu “Toolstrek” varat iepazīties tālāk šajā lapā.
Kas ir “Atlassian” produkti?
“Atlassian” produkti ir vai nu programmnodrošinājums (piem., Jira Software, Jira Service Desk, Jira Core, Confluence, Bitbucket, Crowd, Sourcetree), vai elektroniskie mākoņservisu pakalpojumi (piem., Jira Software, Jira Service Desk, Jira Core, Confluence, Bitbucket, Atlassian Access, Atlassian Cloud Apps u.c.).

Katrā produktā ietilpst “Atlassian” tehniskais atbalsts, kas tiek sniegts visā apmaksātajā periodā. Atkarībā no produkta veida pušu attiecībām tiek piemērots Atlassian Software License Agrement vai Atlassian Cloud Terms of Service.

Turklāt “Atlassian” minētajos dokumentos apstiprina, ka pakalpojumos ir programmnodrošinājuma elementi un programmnodrošinājumā ir sastopami pakalpojumi. Tāpēc uz daudziem produktiem tiek attiecināti abi dokumenti. Sīkāk par “Atlassian” produktiem jums pastāstīs mūsu darbinieki.
Kā izskatās “Atlassian” produktu koks?
Šobrīd tas izskatās šādi.

Turklāt ir plašs papildinājumu atzars, ar kuru jūs varat iepazīties šeit.
Kāpēc “Toolstrek” nepārdod “Atlassian” produktus ar apakšlicenci?
Tāpēc jo “Atlassian” aizliedz ekspertiem jebkurus apakšlicenču līgumu veidus. Turklāt eksperta vienošanās neparedz tiesības uz apakšlicenci. Ar uzņēmuma “Atlassian” viedokli var iepazīties tālāk šajā lapā.
Kāpēc “Toolstrek” nepārdod “Atlassian” produktus piegādāšanai?
Ar piegādi var pārdot tikai “kastes” licenci kā materiālu vērtību. Kā jau nosaukums liecina, tā ir kaste ar uzstādīšanas komplektu. “Atlassian” nepārdod “kastes” licences, līdz ar to mēģinājumu veikt produktu pirkšanu piegādāšanai kontrolējošās iestādes novērtēs kā apakšlicences līgumu, uz kuru jums nav tiesību. Ir arī citi iemesli.
Vai ir iespējama attālināta licenču vai darbu pārdošana?
Jā, pat pašizolācijas periodā mēs turpinājām sniegt pakalpojumus attālināti. Attiecībā un dokumentu apriti mēs cenšamies strādāt ar elektronisko dokumentu aprites sistēmu.
Neatradāt risinājumu savam biznesam?
Izveidojiet pieprasījumu, un mēs sazināsimies ar jums, lai sniegtu konsultāciju.

+371 26 009 565

info@toolstrek.lv

Pļavnieku iela 2D, Rīga, Latvija

Pievienojiet tehniskā uzdevuma failu
Neatradāt risinājumu savam biznesam?
Izveidojiet pieprasījumu, un mēs sazināsimies ar jums, lai sniegtu konsultāciju.

+371 26 009 565

info@toolstrek.lv

Pļavnieku iela 2D, Rīga, Latvija

Pievienojiet tehniskā uzdevuma failu
Made on
Tilda