Norādiet savus kontaktdatus
Mēs ar jums sazināsimies, konsultēsim par biznesa procesiem un piemeklēsim efektīvāko risinājumu
Pievienojiet tehniskā uzdevuma failu

Vienkāršs un klientiem saprotams portāls

Atgriezeniskās saites apkopošana no daudziem kanāliem

Maksimāla informācija atbalsta darbiniekiem

Izveidojiet klientu atbalsta dienestu

Norādiet savus kontaktdatus
Mēs ar jums sazināsimies, konsultēsim par biznesa procesiem un piemeklēsim efektīvāko risinājumu
Pievienojiet tehniskā uzdevuma failu
Paldies! Jūsu dati ir veiksmīgi nosūtīti!

Palīdzam risināt grūtības, kas saistītas ar atbalstu

Apkalpošana pa tālruni ir dārga

Tagad nevajag noskaidrot problēmas detaļas pa tālruni. Pakalpojumu portāls vai tērzēšanas robots ekonomēs gan naudu, gan laiku.

Klients nezina, ko sagaidīt

Padariet procesu caurredzamu un nosakiet apkalpošanas termiņus. Klients jebkurā brīdī var apskatīties pieteikuma statusu.

Grūti izsekot visiem kanāliem

Apkopojiet visus pieprasījumus vienuviet ar Jira Service Desk. Sniedziet atgriezenisko saiti pa klientam ērtu kanālu.

Jira Service Desk paaugstinās jūsu pakalpojumu līmeni

Pamudiniet darbiniekus izteikt priekšlikumus, dalīties ar savām idejām un sasniegumiem. Izveidojiet vienotu telpu uzņēmuma iekšējai sociālajai dzīvei, lai paaugstinātu savu darbinieku iesaistīšanos.
Klientam vairs nevajag precizēt, kas tieši viņam noticis. Izveidojiet tādu pieteikuma veidlapu, kurā klients varēs skaidri un viennozīmīgi pastāstīt par savām vajadzībām.

Saprotamas pieteikumu veidlapas paātrina ziņojumu apstrādi

Tagad vairs nevajag daudzas reizes rakstīt vienveidīgus komentārus un veikt vienas darbības sistēmā. Automatizējiet statusa izmaiņas atkarībā no laika, ārējiem notikumiem vai no saistīto uzdevumu izpildes rezultātiem.

Rutīnas automatizācija paātrina pieprasījumu apstrādi

Savlaicīgas atbalsta dienesta atbildes paaugstina klientu lojalitāti

Klienti būs pārliecināti par jūsu atbalstu

Ātra pieprasījumu apstrāde

Vienota pieteikumu apsekošanas sistēma palīdzēs savlaicīgi reaģēt.

Visa nepieciešamā informācija ir ātri pieejama

Nodrošiniet atbalsta dienesta darbiniekus ar visu informāciju par klientu, apkopojiet to no visiem pieejamiem avotiem.

Operāciju automatizācija

Paātriniet pieprasījumu apstrādi ar iebūvētām atbildēm un bieži izpildāmu darbu automatizāciju.

Cieša uzmanība

Ātri informējiet klientus par esošo situāciju reāllaika režīmā.

Pieteikumu priorizēšana

Vairs nav jāšķiro pieprasījumi manuāli: tie nokļūs izpildes rindā tādā kārtībā, kādu jūs uzskatīsiet par pareizu.

Pārskatāmi termiņi

Jūsu darbinieki viegli varēs izsekot pieprasījumiem visos kanālos. Vairs nekas nepazudīs.

Nodrošiniet nepārtrauktu jūsu lietotāju atbalstu

Nodrošiniet nepārtrauktu jūsu lietotāju atbalstu

Контакты
+371 26 009 565
info@toolstrek.lv
Pļavnieku iela 2D, Rīga, Latvija
Контакты
+371 26 009 565
info@toolstrek.lv
Pļavnieku iela 2D, Rīga, Latvija
Made on
Tilda