Mēs ar jums sazināsimies, konsultēsim par biznesa procesiem un piemeklēsim efektīvāko risinājumu
Paldies! Jūsu dati ir veiksmīgi nosūtīti!
Palīdzam risināt grūtības, kas saistītas ar atbalstu
Apkalpošana pa tālruni ir dārga
Tagad nevajag noskaidrot problēmas detaļas pa tālruni. Pakalpojumu portāls vai tērzēšanas robots ekonomēs gan naudu, gan laiku.
Klients nezina, ko sagaidīt
Padariet procesu caurredzamu un nosakiet apkalpošanas termiņus. Klients jebkurā brīdī var apskatīties pieteikuma statusu.
Grūti izsekot visiem kanāliem
Apkopojiet visus pieprasījumus vienuviet ar Jira Service Management. Sniedziet atgriezenisko saiti pa klientam ērtu kanālu.
Jira Service Management paaugstinās jūsu pakalpojumu līmeni
Pamudiniet darbiniekus izteikt priekšlikumus, dalīties ar savām idejām un sasniegumiem. Izveidojiet vienotu telpu uzņēmuma iekšējai sociālajai dzīvei, lai paaugstinātu savu darbinieku iesaistīšanos.
Klientam vairs nevajag precizēt, kas tieši viņam noticis. Izveidojiet tādu pieteikuma veidlapu, kurā klients varēs skaidri un viennozīmīgi pastāstīt par savām vajadzībām.
Tagad vairs nevajag daudzas reizes rakstīt vienveidīgus komentārus un veikt vienas darbības sistēmā. Automatizējiet statusa izmaiņas atkarībā no laika, ārējiem notikumiem vai no saistīto uzdevumu izpildes rezultātiem.